• kvp
    #10
    "Vajon a repülőgépek miért nem önvezetőek már?"

    Ar ertek aranyban meg egyelore olcsobb az ember. A katonai gepek jelentos resze onvezeto es sok civil repulot se vezet mar hozzaerto ember, csak felugyelik a szoftvert. Ha leall a szoftver, ezek a pilotak nem tudnak meg leszallni sem.

    "Az egésznek a jogi vonzata is komoly (ha a tulajdonos viseli az objektív felelősséget az esetlegesen okozott balesetekért, akkor vajon akarja-e majd? mert a gyártók nem lesznek rá hajlandóak)."

    Teljesen automata autonal nincs sofor, tehat a biztosito es a gyarto lerendezi maguk kozt hogy ki fizet, ezert van a felelossegbiztositas.

    A kozuti kornyezetben az a jo, hogy ha gond van meg lehet allni. Igy a szamitogepek legrosszabb esetben megallnak a keresztezodes kozepen es kiteszik a hivja a tech support-ot feliratot. Ez sokkal biztonsagosabb mint egy repulon ugyanez, ahol a gep leesik ha leall. Az elso automata autok kozt lesznek araszolo ovatos es megy mint a fene valtozatok is. Az utobbiakat elobb-utobb be fogjak tiltani, maradnak a biztonsagosak. Aztan ha mar nincs emberi sofor, akkor vegre mehetnek rendes sebesseggel, tablak es jelzolampak nelkul, halozatba kotve. (ugyanez volt az automata vonatok eseten is, a vegyes uzem mindig lassabb mint a csak emberes vagy csak automata, viszont a tiszta automata mindig gyorsabb mint a tiszta emberes)