• Csaba161
    #1
    De, van jogi akadálya:

    "Jogi akadálya nincs annak, hogy a szolgáltatók új szerződés keretében a határidő lejárta után visszaadják az ügyfeleknek megszűnő előfizetéseik hívószámát és egyenlegét, ha a személyazonosság igazolása megtörtént."

    Ugyanis a törvény egészen konkrétan azt írja elő, hogy a számot ilyen esetben egyszer és mindenkorra meg kell szüntetni, ha nem azonosított a tulajdonosa. Így utólag persze oda lehet adni valakinek egy megszűnt számot, és aki akarja, miért ne kérhetne egy konkrét számot; de, hogy az kié volt és mi volt az egyenlege, azt a törvény szerint TÖRÖLNI kellet a szolgáltatónak, nem tudhat már semmit TÖRVÉNYESEN egy ilyen módon megszüntetett számról; így tehát egyenleget sem adhat vissza senkinek - és így egy másik törvénybe, az adatvédelmibe is ütközne emiatt az adatok megtartása -, tehát a VISSZAADÁS törvénytelen lenne...