• kvp
    #10
    Raadasul ha tobb gep automata, akkor mehetnek kotelekben is. Ez kb. formacios repulest jelentene, ami utasszallitok eseten is eleg nagy uzemanyagkoltseg megtakaritast jelentene. (persze ez mehet emberi pilotakkal a fulkeben is, csak olyan pontos robotpilota kell hozza, hogy akkor mar folosleges egy hosszabb utra 4 pilotat vinni, amikor eleg lenne 1-2 utaskiserot kikepezni)

    "Na ez a legviccesebb rész... Vészhelyzetr esetén pont, hogy teljes értékű pilóta is kevés sokszor, mert a gép nem vezethető normál módon..."

    Olyan esetekben amikor a teljes erteku pilota is keves, oda folosleges teljes erteku pilotat rakni, mert nem javit a helyzeten. Viszont a tobbi, zavarmentes uton rengeteg penzt lehetne megsporolni es a pilotahibak is kiesnenek mint lehetseges veszelyforras. (a muszaki hibak szama meg varhaoan maradna ahol van)

    "Eleve ott bukik el az egész renszer, ahol nem megoldható ennek a biztosítása. Nem minden reptéren van a fullos teljes ILS rendszer..."

    Automata gep csak ket olyan repter kozott jarhat, ahol biztositott a rendszer. Ez a nagy reptereket figyelembe veve lefedne a forgalom jelentos reszet. Anyagilag tehat megeri.

    "Lásd fent. Ezzel nem spórolható ki a pilóta a rendszerből sőt, csak még szarabb végeredményt kapsz."

    Olcsobbat es kevesebb pilotahibaval. Ha van legalabb annyira biztonsagos a szamitogep (az emberi tartalekkal egyutt), mint egy atlagon feluli emberi pilota, akkor mar javulni fog a baleseti statisztika.