• Piel
    #11
    Látom nem egészen értetted meg mondanivalóm lényegét. A kutatás célja is a megelőzés. Nem a felelősségvállalás. A mondanivalóm lényege az lenne, ha jó a szabály akkor sokkal kevesebb a baleset, és kevesebbe kerül a társadalomnak a közlekedés! Mert pénzbe kerül a baleset, nem az összetört jármű miatt, hanem a beteg gyógyítása. a rendőr, a mentő, a tűzoltó kiszállása is. Ha a járművek állnak meg egy-egy gyalogos miatt, az a globális felmelegedést erősíti. Szerintem ezt sem lehet figyelmen kívül hagyni! Tehát kevesebbe kerülne a társadalomnak ha a gyalogos megvárná, amíg átengedik, vagy átvált a lámpa. Egyébként az elkülönítés forgalmas helyen - az aluljáró vagy a felüljáró építése hosszú távon még mindig kevesebbe kerül mint a balesetek által okozott kár. Alap ha forgalmas az út, legyen forgalomirányító lámpa. Alap, hogy jól belátható legyen a kereszteződés. Alap, hogy az út felfestése és a táblák elegendő tájékoztatást nyújtsanak, hogy a járművezetők is átláthassák, még ha oly nagy is a forgalom. Ezek sok helyen egyszerűen kivitelezhetetlenek a helyi sajátosságok miatt. Vagy csak egyszerűen az aki a közlekedési táblákat, felfestéseket megtervezte, nem állt a helyzet magaslatán. Ha pedig megváltoztatjuk egy kereszteződésben a szabályokat, felfestéseket, táblákat, a megszokásból közlekedők jó ideig sokkal több balesetet okoznak.