• cylontoaster
    #6
    Ugyanakkor a megfelelő vizuális támogatás mellett könnyebb és gyorsabb megérteni az anyagot, így mélyebb és áthatóbb (nem lexikális) tudása lehet. A néhány statikus ábra helyett lehetne sok interkatív. Vagy akár csak ugyanaz, mint amit magától is rajzolna, csak nem kell lerajzolni, ezzel időt spórolva. Nem nehéz a természettudományos tárgyaknál illetve a törinél elképzelni hasznos használatot.

    Ahogy mindig, itt is az arány megtalálása a fontos, és nem feltétlen az a jó, ami régen volt.

    De nem az iskolában korlátoznám ezt, ahol egyértelmű haszna van, inkább otthon kéne a gyereket rávenni arra, hogy a fantáziáját jobban igénylő játékokat játszon. A LEGO is addig ér valamit, amíg nem a mellékelt útmutató szerint épít :) Vagy rúghatja a bőrt a falnak, IT előtt is megvolt a lehetősége annak, hogy a gyerek ne használja a fantáziáját. Amikor én voltam gyerek, akkor a TV-t volt sláger szidni, természetesen néztem én is, ettől még többet olvastam vagy építőztem, mert így neveltek.