• wraithLord
    #28
    "És akinek nincs internete?"

    Szó szerint vettem, hogy nekem céloztad a kérdést. Egyébként már nem jellemző (Európában biztos nem), hogy valakinek nincs internete vagy nincs internetelérés a közelében, max. nem tudja használni. Ez pedig előfordul, főleg utóbbi esetben, mivel csak a lehetősége van meg rá, gyakorlata nincs hozzá.

    "Továbbá, maga a webes pozicionálás az egyik legnagyobb marketinges terület..."

    Egyrészt sikeresen megtanultam keresni (pl. a konkrét elképzelésem alapján megfelelően specifikus keresőszavakat használni). Ennek köszönhetően a keresőmotorok általában már az első oldalon kihoznak mindent, ami azzal kapcsolatos, ami engem érdekel. Elég, ha csak egyszer írt róla valaki (az 1-2 milliárd netező közül) az egyik fórumon (a többtízezer, esetleg pármillió közül). Ez már egy kiindulás lehet, ha tényleg fogalmam nincs egy adott témáról. Ez amúgy viszonylag ritkán fordul elő, eleve tudom, hogy kb. "merrefelé" kell rákeresni arra, ami után érdeklődöm, és kb. tudom, hogy mire számíthatok.

    Másrészt (legrosszabb esetben, ha nem tudsz keresni) max. ugyanott vagy lehetőségek terén, mint a direkt reklámok esetén. A különbség annyi, hogy te keresel rá, mert érdekel/szükséged van rá, és nem 24/7 tolják az arcodba - feleslegesen, mert éppen nem érdekel az adott téma.. Emellett pedig gyakorlatilag kondicionálnak a termékre.
    Ha te keresel rá, és adott esetben nem vagy teljesen naiv, akkor tesztek, specifikációk alapján objektívebben el tudod dönteni a "webes pozícionálás" végett a Google által felhozott találatok közül is, hogy szerinted mi a jó, mint a kéretlen arcba tolt promoból, ami eleve nem az észre alapoz.
    Utoljára szerkesztette: wraithLord, 2017.06.07. 21:45:59