#26"Másként honnan a fenéből tudnád, milyen TV-t, autót, babakocsit, vagy bármi mást vegyél, ha azt sem tudod, hogy létezik egyáltalán valahol a világban?"
Én internetes keresőmotort szoktam erre a célra használni. Néha többet is, hátha a Google valamit letiltott.
Amúgy igen, pl. a tesztek (írásos vagy videó) tényleg hasznosak, érdekesek stb. Pláne, ha valaki olyan csinálja, aki ért az adott témához és a prezentáláshoz. Ezeknél szoktam kikötni keresések után. Ezek vagy ténylegesen szponzorált anyagok (külsőssel készítettett, és gyakorlatilag normális reklám), vagy önszorgalomból készült a nézőknek (aztán lesz esetleg szponzorált, ha népszerűbb lesz az illető, aki csinálja).
"De ha konkrétan vizsgáljuk a TV/rádió spotokat, akkor is rájöhet az ember, hogy árnyaltabb a kép itt is, mivel 10-20 másodpercben nem kis kihívás olyan anyagot összerakni, ami felkelti az érdeklődést!"
Valószínűleg ezért foglalkozik ezzel egy egész szakma, és nem hobbiból csinálják amatőrök. Csak nem éppen a "legfairebb" felét fogják meg a dolognak. Vonatkozik ez minden "hirdetőfelületre".
"(...)megoldásokat pedig egyáltalán semmire nem tud mondani!"
Én úgy vettem észre, hogy a kritikája után alternatívát is felvázol. De persze ettől még ez nem biztos, hogy megoldás.