• wraithLord
    #24
    Én inkább úgy közelíteném meg a dolgot, hogy aki 1 bites (vagy inkább 2 bites, mivel 0-1, igen-nem, jó-rossz stb.) világban él, az értelmezi úgy, ahogy nem kéne, amit te is mondasz. Persze sokszor adja úgy elő, mintha úgy is kéne érteni. Ezért lenne jó, ha lenne mellette valaki, aki a gyengébbek kedvéért vagy a teljesség igénye végett kicsit helyre rakja a dolgokat.

    Nem azt írtam, hogy minden hülyeség, ami a médiából jön, ~90%-ra becsültem (tévedés jogát fenntartom, és nem bánnám, ha nem így lenne), amibe minden beleértendő a reklámoktól kezdve az idióta TV-műsorokig, és ez a 90% 100%-ban haszontalan és/vagy káros.
    A termék egy dolog, a reklámozás módja pedig egy másik dolog. Évtizedek óta nem láttam olyan reklámot, amiben logikusan levezették volna, hogy miért jó az a termék, miért lesz jó a delikvensnek, ha megveszi, csak kivétel nélkül trendi életérzés bullshitet puffogtatnak, függetlenül a termék mibenlététől. 1 bitesnek nézik az embereket, és azok is lesznek, hiszen a boltban a szakértők által összerakott reklám hatására a termék láttán betöltődik a "kosárba tesz" bit. :D Persze ettől még lehet jó is, amit éppen megpróbálnak megvetetni az emberrel, de ha már reklámozzák, nem ártana, ha kiderülne belőle, hogy miért jó.

    Amúgy pedig szerintem leginkább azzal van a baja, hogy manapság a reklám mindennek az alfája és omegája, a reklám az ok és az okozat, az eszköz és a cél... és az ember is csak egy eszköz, a táptalaja a reklámnak, és a reklám az ezeken élő pénzt tejelő tehén. Ez az, amivel nincs kibékülve véleményem szerint. Nem a reklám van az emberért, hanem az ember a reklámért. Vagy valami ilyesmi. Talán van benne valami.
    Hogy ő mit csinál, vagy mit nem, ami ehhez hasonlítható, azt nem tudom.