• lammaer
    #7
    Durva ez a ragelés... megerőszakoltak egy sötét sikátorbana T-homeosok, vagy mire fel ez a gyűlölködés?

    Amúgy az ártól eltekintve nekem az eltelt tizenX éves thome kliens pályafutásom alatt sose volt bajom a minőséggel, a support pedig szintén okés volt. 2 alkalommal volt problémám pl a set-top boxxal, szombaton bejelentettük, este már jött az SMS hogy vasárnap (!) reggel jönne a kolléga cserélni.

    Kiesés szinte alig, és a szerződés szerinti sebesség mindig megvolt (budapest, XVII. kerület). Igaz, eddig sok választásom nem volt, de most eljött az idő hogy léphetek, fliphez vagy digihez.
    Utóbbival viszont már úgy is van rossz tapasztalatom hogy nem is vagyok a kliensük.. tőlünk 5 utcányira lakik apósom, szerettük volna beköttetni a netet. Mivel a digi olyan 1 éve már itt van, megkörnyékeztük őket. A megrendelés után 3 (!!) héttel, többszöri (!!) rátelefonálás után jöttek ki hogy bekössék. A csávónak még létrája se volt (sebaj, nem menekülsz, adtam neki), felment a póznára majd közölte nincs szabad hely, viszontlátásra....

    Telefon a thomenak, 2 nap múlva apósom már szörföl és azóta is minden OK.

    Mivel nekem a mostani 50mbit teljesen megfelel sebességügyileg, sztem már aflipes 250 is bőven elég lenne, a digis 1000 meg... eh, minek?
    Szívem szerint ha thome azt mondaná hogy nesze, odaadom flip árban az egészet, akkor én maradnék. Megmondom őszintén, nekem fontosabb a megszokott komfort, a digi meg ha új vevőként igy foglalkozik az emberrel.