• AnnieC
    #17
    A hordozhatóságon mindegyik komolyabb VR cég dolgozik már, szépen lassan elérjük azt is.
    Hasonlít a 90-es évekbeli variációkra, de mivel minden paramétere jobb, ezért sokkal jobban is használható, mint akkor. Néha elég az, hogy minden paraméter jelentősen javul, hogy egy termék használhatatlanból használhatóvá váljon és elterjedjen.
    Nem tudom mit várnak egyesek, közvetlen a látóidegbe sugárzott csillió pixeles képet egy napszemüveg méretű dologból?
    Nyilván ezek az első lépések a tömeges elterjedés felé és bőven van hova fejlődni minden téren.
    Viszont kétlem, hogy a 90-es években egy megszállott játékos csak úgy tudott volna magának venni többféle VR eszközt és egy kattintással válogathatott volna a különböző VR-ra felkészített programok és játékok között.
    Én amúgy biztos szerencsés vagyok, mert nekem nem fárasztja jobban a szemem, mint a monitor, sokszor játszottam órákon keresztül és semmi bajom nincs tőle. A szemem sose volt teljesen jó, de 20 év alatt minden aktuális kijelzőmre azt mondta valaki, hogy árt a szememnek és azóta is pont ugyanolyan erős szemügveg kell(ene).