• dyra
    #40
    Azért a helyi szerverek is szoktak megállni és hogy azok redundánsan működjenek és még egy igazán jó adatmentő rendszer is legyen hozzá költség szempontjából meglehetősen borsos. Ezt a managment feladata mérlegelni és kiszámolni nem vagyok benne biztos, hogy ezen a téren a felhő már most rosszabbul teljesítene. És jól lekövethető ha a szolgáltatás mellé megfelelő support is van véve. Akkor a hiba típusától függően pontosan látod ki dolgozik rajta és hol tart a hiba elhárítása. Természetesen ez a vásárolt supporttol is függ ezt megint a managmentnek kell mérlegelnie ha erre nem költenek akkor van az amit mondasz. De erről nem a felhő tehet hanem a managment aki gyenge support mellett tette le a voksát. A szolgáltatás alapú informatika sokkal hatékonyabb lehet mint a hagyományos modell ahol van egy ezermester aki mindenért felel. Itt csoportok vannak akik egy - egy szolgáltatásért fellelnek ezáltal nagyságrendekkel gyorsabban képesek elhárítani problémákat. De ha te olyan Supportot veszel, hogy egy esetleges kiesésnél mondjuk 24 órás SLA-d van akkor ne várd, hogy felhívsz valakit és az mindent eldob a kezéből mert a telephely nem tud dolgozni. Akkor azok igy jártak. De ez nem a felhős szolgáltatók baja.