• HyBrIDNyLA
    #30
    Ez így ebben a formában nem igaz, hogy csak az adatkapcsolat a felelős. Ennek a cégnek is elég komoly internetkapcsolata van, nem holmi adsl szutyok. Pont bent voltam a call centerben amikor volt egy ilyen felhő belassulás. Nem pici fejvakarás volt a vezetőséget illetően, hogy akkor most mi legyen. ..ja és fiskálisan ilyenkor mérhető a veszteség.
    Hidd el, láttam azt a tehetetlenséget, hogy egyátalán azt se lehet tudni mi a baj, mi történik, ki a felelős, meddig tart, mi várható. Az információhiány meggyilkolja a döntést. Csak éppen még döntés sem volt, mert az adatok a felhőben vannak ráhatás nélkül, a remény maradt egyedül. Több, mint kínos, ha nem tudsz dolgozni és még azt se tudod miért. Ez a cég a saját bőrén érezhette, hogy a sok előny mellett kompromisszumot is tartogat a felhő technológia.
    Ahol akár 10-20 perces belassulás és kiesés is jelentős fennakadásokat, akár károkat okoz, ott fel sem merül a felhő, mint lehetőség. A felhő az jellemzően a KKV szektor számára lehet vonzó, ha be tud vállalni efféle leállásokat, amik lesznek, idő kérdése..