• cylontoaster
    #24
    Ez most sincs másként.

    Elsőre ezt találtam, feltehetően minden banknál ugyanez a helyzet:
    Üzletszabályzat
    27. oldaltól.

    Röviden: felhasználóé a felelősség minden esetben amikor (logikusan) nálad volt hiba. Ez jelenthet a belépés adataiddal való visszaélést (bárhogy is szerezték meg), vagy egyéb módon működő vírust, stb.

    Ezt viszont másolnám, generálandó pár gyűlölködő kommentet :)
    1.3.6
    "A Bank a program hibás működéséből eredő közvetlen és közvetett károkért nem vállal felelősséget, még abban az esetben sem, ha a Bankot tájékoztatták a kár bekövetkezésének lehetőségéről, vagy a kár a szolgáltatás ideiglenes korlátozása, illetve a program módosítása miatt következett be. [...] A Bank csak azokért a károkért vállal felelősséget, melyek a Bank súlyos kötelességszegése miatt következtek be, és ebben az esetben is csak olyan mértékben, amilyenben a kárt ez a súlyos kötelességszegés idézte elő. Ilyen esetben nem minősül kárnak az elmaradt nyereség."