• gforce9
    #94
    "azt nem tudom, hogy mi ér mennyi pénzt és mennyire képesek ma nyomon követni, hogy pl a ph! most kintlevő T-s reklám végül vásárlásban csúcsosodott-e ki.."

    Hát ezt jó ha tudod, hogy mérik. Enélkül értelmetlen az egész, főleg egy ekkora cégnél. Egyébként ekkora cégeknél már márkaépítés is folyik a reklámok kapcsán, szóval ez így egy T szintű cégnél nem számosítható X kattintás/vásárlóra. De egy kisebb cégnél igen legalábbis olyan cégnél, akit kicsit is érdekel, hogy hová folyik el a markatingpénz.. Csak a kisebb cégek is pont olyan hülyék mint a reklámblokkolót betiltani akaró lobbi (tisztelet az orránál tovább látó kivételnek). Túlhaladott már a világ ezen. Nem most, hanem hosszú évek óta. Azok, akik felismerték ezt már rég előre menekültek. A google és az fb az iszonyatos userszámra épít és az adatbázisra. De sok kisebb weboldal indított pl youtube csatornát. Kiegészítette a tartalmát napi bloggal, stb. És sokuknak sikerül is. Meg vannak azok, akik "tiltsuk be és kész". Amúgy még mindig nem jöttem rá arra sem, hogy neked miért is fáj, ha tönkremegy egy weboldal? Mintha nem lenne helyette 20 másik.

    Magyarország jogos. Kicsi piac. Nem tud eltartani számtechben ennyi weboldalt.
    Utoljára szerkesztette: gforce9, 2017.03.13. 18:47:03