#61
Nagy szívügyem, enyém az esgé! ;) (semmi közöm a reklámiparhoz és a weboldalakhoz, csak valamennyire eljut az agyamig a realitás)
Neharagudj, miféle üzleti modellről beszélsz?
elmélet: értékes tartalom -> reklám -> reklámbevétel -> értékes tartalom
gyakorlat: értékes tartalom -> reklám -> "mindenki" blokkolja -> .... nincs bevétel, nincs miből tartalmat előállítani ...
Ha te jó vagy, akkor ott majd a horda lekapcsolja az adblokkert? Komolyan ezt hallucinálod? nesze, pl magyar realitás
- akik adblokkereznek, azokat MÁR ELVESZTETTÉK A REKLÁMOKBÓL MEGÉLNI AKARÓK
- akik elmennek a tetvesfelugroreklámokatadunk.hu-ra, azok onnantól adblockert tolnak és egyből _mindenki_ elveszti a delikvenst... az is, akinél szolidan ment a reklám
- szerinted a tetvesfelugróreklámos kaszál-e többet a maradékon vagy a tisztességesreklámos? melyik hatékonyabb? bannervakságról hallottál-e már? ;) ill. mondjuk mindkettő bedől ... vajon téged, a tartalomfogyasztót nem fog zavarni, hogy egy jó és tisztességes szolgáltató lehúzza a rolót?
- ha nincs reklámbevétel, lehet hogy az olvasott cikk lesz a reklám. az is lehet, hogy észre se veszed, olyanokért adsz pénzt, amit a felugrós időszakban még tudtál hárítani... nade ha Szakértő Jani írja, hogy az a tuti fűrész? egy tesztben!?
- silány cikkek. lásd esgé :) aztán amikor már mindenhol ez lesz a szint, akkor mindegy hova jársz....
Eltűnnek a blokkolók, hátpersze :))) Az egész internet egyszerre tisztességes reklámot kezd sugározni, majd éveken át várja, hogy szép lassan a régi beidegződések ellenére a juzerek visszaszivárogjanak a blokkolómentes böngészőkbe.... :))) És az első téged érdeklő cikknél, amit félpercenként kitakar a Nagy Magenta Ajánlat, nem telepítesz ám fel ismét blokkolót és kezdődik minden elölről.... jaham :) Utoljára szerkesztette: arty, 2017.03.10. 22:57:13