Beyond Enemy Lines
  • grebber
    #2
    Némi info ,hogy mi is ez:

    Az egykori Project I.G.I. szellemi örököse egy taktikai akciójáték lesz.

    Ha játékfejlesztés, akkor a legtöbbünknek hatalmas, modern irodák jutnak eszébe, amelyek zsúfolásig tele vannak a legmodernebb számítógépekkel, egy csokorban ülnek a programozók, egy másikban a grafikusok és így tovább. Ám manapság már egyre több olyan projektről hallhatunk, amelyet egyetlen ember álmodott meg és készített el. Ilyen volt a nagyszerű Thomas Was Alone, a Space Run, vagy épp a hazai illetőségű Meridian: New World . Ebbe a sorba lép be a Polygon Art is, amely szintén egyetlen embert takar, ő pedig keményen dolgozik új játékán, a Beyond Enemy Lines on. Egy taktikai akciójátékról van szó, amely csak egyszemélyes kampányt kínál majd, és játékmenetével, hangulatával a 2000-ben megjelent Project I.G.I. előtt szeretne tisztelegni. Mi egy különleges ügynököt alakíthatunk, aki mélyen az ellenséges területen belül tevékenykedik, feladatunk pedig visszaszerezni egy lezuhant műholdat, amelyen nukleáris rakéták sorakoznak. Az ígéretek szerint egyedül rajtunk múlik majd, miképp oldjuk meg az előttünk álló feladatokat, milyen taktikával végzünk ellenségeinkkel. Olyan részletekre is odafigyel a készítő, mint a cselekedeteink keltette zaj, amellyel felhívhatjuk magunkra a környezetünk figyelmét. Ennek megfelelően okos mesterséges intelligencia áll majd velünk szemben, amely nem előre definiált cselekedetekre épül, hanem dinamikusan reagál a ténykedésünkre.
    A Beyond Enemy Lines az első trailer alapján nem fogja megreformálni az FPS műfajt, de egyszemélyes fejlesztéshez képest igenis megsüvegelendő látványvilágot prezentál.