Myers#9
"fitneszkarkötők a közelmúltat jelképezik, a jövő a hálózatba kötött ruházati cikkeké."
Azaz nem veszik a népek a szemetet (na jó, azért néha hasznosak ezek a kütyük).
"különleges szemüvegek lehetővé teszik a sportruházati boltokban a potenciális ügyfelek számára, hogy áttekinthessék a kínálatot anélkül, hogy a termékeket kézbe kellene venniük"
Nem egyszerűbb körbejárni az üzletet?
Valamint nem árt kézbe venni és felpróbálni a terméket, mielőtt megveszi az ember. Próba nélkül legfeljebb pólót vennék. Kabátot, nadrágot, pláne cipőt nem.
"a közösségi hálózatok mellett a bevásárlóközpontokban lévő boltoknak kevés levegő jut, szerepüket teljesen át kell gondolni"
- ezzel szemben -
"Magyarországon is van már digitális tesztáruház,"
Vagy ez már az átgondolás? Most akkor kell hagyományos áruház, vagy nem? Mert akkor mégis csak kell.
Egyáltalán szükség van még emberre? Vagy majd a kiszállító robotra adják rá az adidas pólót?