• Szefmester
    #27
    Had kérdezzem meg.. te is vettél díszdobozos lószart? Szép csomagolással eladható ugyebár minden szar... szó szerint.

    Akinek reklám kell ahhoz hogy eladja a termékét valamit nem csinál jól! Ha pedig valaki reklám alapján vásárol az hülye, ostoba, retardált, életképtelen, hitvány szar alak. Tömören...

    Voltak már felmérések arról hogy mennyire nem éri meg az online reklámozás. Több nagy cég kompletten lelőtte az erre induló dollármilliókat felemésztő kampányát.

    Az sem véletlen miért nem hajlandóak egyes cégek megtekintett reklámonként fizetni hanem csak kattintottakként. Tudod az hogy ott van még közel sem jelenti azt hogy talált.
    Az pedig egyenesen abszurd dolog hogy valaki egy banner miatt vegyen meg bármit!

    Ha szükségem van valamire akkor elkezdek keresgélni. Nem veszek olyan cuccot amire semmi szükségem, de tolták a reklámot ezerrel.

    Van marketinges ismerősöm, de mivel az életben is olyan affektáló mint egy random reklám nem is szokott tartós lenni egy kapcsolata sem. Valamiért azt hiszi hogy a reklám jó, a reklám szükséges. Persze.. első randin is mindenki marketingeli magát, aztán jön a pofára esés hogy az egész amit kaptál egy díszdobozba csomagolt szarkupac. Emiatt pedig akinek kettőnél több számjegyű az IQ-ja nem dől be a reklámoknak, valamint mindent megtesznek hogy eltakarítsák azokat az életükből.

    Vagy netán olyan emberhez van szerencsénk aki a postaládájába pakolt -évente több kilónyi- szemét nem csak tüzelőként funkcionál, hanem lelkesen elolvassa és vásárol instant?

    Gondolom "Fluimucil Ábel" is egy tündéri kisgyerek, nem pedig szeneslapáttal agyonverni való szutyok...