Egosoft X4
  • tomonor
    #151
    Tehát, amit az X4-ről eddig tudunk:
    -2018-ban jelenik meg (pontosabban még nem fogalmaztak, ám az X-Rebirth november 15-én jelent meg annó)
    -3 fő faj (Argon, Teladi, Paranid) lesznek a meghatározóak, nekik lesznek csak rendszereik, hajóik, állomásaik kialakítva (Split karakterek esedékesek, de elenyésző lesz a számuk)
    -A játék az X Rebirth története környékén játszódik (magyarán a kapuk hálózata még mindig nem teljes, illetve az sem kizárt, hogy az X-Rebirth történéseivel párhuzamban játszódik
    -Minden hajó irányítható
    -A hajók az X Rebirth rendszere szerint vannak kategorizálva (méret szerint S M L XL)
    -A kapitális hajóknak van hídja
    -Új interface az állomásépítéshez, hajó upgrade-eléshez, térképekhez
    -Player logók visszatérnek
    -Megpróbálják eltalálni a középutat az X3AP és az X-Rebirth között (X3AP-ban túl sok volt a hajó, X-Rebirth pedig bizonyos részeken túl volt bonyolítva)
    -Highway rendszerek maradnak, viszont kisebb mértékben
    -Egy új mód a hosszútávú utazásra a Travel mód, mely óriás sebességekre gyorsítja a hajót, de veszít a hajó a manőverezőképességéből
    -X3AP módjára lesznek elkészítve a történetek (különböző játékstartok különböző melléksztorikkal, a fősztori legtöbb esetben játszható, valószínűleg szintén X3AP módszerével kritéria alapú)
    -Két főszál már publikus: egyik a Teleporter használatát érinti, másik pedig az elmaradhatatlan Player HQ