• Kleroo
    #27
    Látom otthon vagy a témában, de rég láttam már ilyen alpári stílust. Nem értek szakmailag a repülőkhöz, de egy 60-as évek végén tervezett gépet illene lepipálni. Oly sok eszközünknél derült ki, hogy bizony a fizika korlátai is "megtréfálhatóak". Utaltam a fenntarthatóságra.
    A számítási teljesítmény pedig természetesen nagyon is fontos a fejlődésben. A szimulációk "számolgatása" nem mindegy hogy 5év , vagy 2nap. És hogy szerintem miért rosszabb ha kisebb? Nem a mérettel van bajom, nem kell A380-al dobálózni. De szerintem 40 utas az rettenetesen karcsú, és bizonyára marha drága lesz a jegy rá. Ennyi tapasztalattal a hátunk mögött és, ekkora számítási teljesítménnyel előbb utóbb valaki biztosan rátalál pár speciális megoldásra amivel máris nem olyan betonfal a hangsebesség átlépése, és idővel átlagos lehetne a "gyors" repülés mindenkinek. Köszönöm nem kérek fizika-korrepetálást, én most inkább a laikus szemével vizsgálódom, mindig is voltak elképzelhetetlen igények, aztán valahogy mégis többé-kevésbé elérhetővé tették a nagy koponyák(és segítségükre álló szuperszámítógépek, amelyek aerodinamikában igencsak hasznosíthatóak). De feltételezem ennél a gépnél az abszolút low-budget R&D, és a biztonság volt a fő cél, nem a fejlődés.