• molnibalage83
    #5
    Nyugati repülőgépgyárak is gyártatnak bizonyos elemeket a kínaiaknál, szóval a sárkány legyártására vonatkozóan viszonylag új technológiájuk lehet.

    Egy airliner és stealth gép technológiája között "hangányi" eltérés van. Kezdbe pl.a festéssel, illesztésekkel és lemezmunka minőségét nézve.


    Szerintem viszont ők is inkább egy nagyteljesítményű vadászt képzeltek el, aminek vannak korlátozotabb lopakodó képességei, mint egy lopakodót, aminek vannak korlátozott harci képességei. A kialakítás számítógépes modellezése sem okozhatott nagy gondot, mivel azért elég sok szuperszámtógépük is van ehhez.

    Ennek a mondatnak önmagába semmi értelme, nemhogy a kínai gépet nézve, aminek nincs nex. gen. hajtóűve, hanem AL-31 leszármazottal repült. Ez kb. olyan, mint az F-35-ben F100-PW-229 lenne benne vagy még olyan sem...

    A repteljesímény a csúcsvadászokat leszámítva ma nem képviseli már számottevő részét egy gép harcászati paramétereinek. Egyes helyzetekben fontos - pl. BVR harcászat kezdeti fázisában - de ma már korántsem annyiar döntö, mint volt 30+ éve.
    Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2016.11.07. 10:05:54