• nkmedve
    #8
    Én most nem akarok a maffiózó vs innováció vitába belemenni (ie, taxi vs Über, egyikkel se nagyon utazom és nem is dolgozom velük), csak arra vagyok kiváncsi, hogy pusztán Über sofőrökből hogy tudják ezt megoldani úgy, hogy megmaradjon a jelenlegi "innovativ" módszere az Übernek (anélkül hogy egy taxitársaság váljon belőle stabil munkaerővel).

    Nálunk Kolozsváron amikor az Über elindult nemrég, söfőröket/autókat kellett hozni Bukarestből (kb. egy napos út oda-vissza), mert itt egyszerűen nem volt elég jelentkező. Gondolom az Über lenyelte a költségeket, csak hogy ne legyen égés nekik ez a start, de hosszabb távon ez nem megoldás (és az Über innovativ üzleti modellje nem is igy kéne működjön).

    "Ehhez a munkához ráadásul diploma sem kell, legalább lesz végre munkája a képzetlenebb rétegnek is amiből megélhet. Így talán még a bűnügyi statisztikáknak is jót fog tenni ez a megoldés."

    Elméletben jól hangzik, de gyakorlatban nem tudom... Ennek a rétegnek alapból nincs autója (vagy valami régi roncsa van ami nem biztos hogy megfelel a célnak). Ki fog nekik jó autót adni (amibe esetleg a kliens be is akar szállni), az Über vagy a városvezetés?

    Még mindig azt gondolom, hogy néhány buszvonal kiépitése jobb lenne mindenkinek. Mindenképp jó lenne majd olvasni hogy mennyire jött ez az ötlet be nekik :)