Wasteland 3
  • Andule
    #73
    >>"Meg úgy látom, hogy iszonyatos erőfeszítés működésre bírni egy mai gépen..."
    Megvesz GOGon, letolt, telepit, orul. kilep es keres egy nagyobb felbontas modot a GOGos foruman, megjobban orul.

    >>"Sajnos a régi játékok irányítási hülyeségei teljesen le tudják nálam zúzni az élményt. A Fallout első részét is ezért hagytam a fenébe. Anno az első részétől talán néhány óra után elköszöntem."
    Hat ha a Fallout 1 jobb klikkes rendszere bonyi volt akkor lehet megse eroltesd a JA2-t. Az ugyanis detto nem rag a szadba semmit, plane nem az iranyitast.

    >>"Ezek hogyan kerülik meg a kezdés problémáját?"
    Legfokepp ugy, h nem automatikus az ellenfel eszrevetele. A tactics azert egyszerubb sokkal ebbol a szempontbol de van rendes sneak skill meg minden de ott fokepp a fegyverek hatotavja es az ellenfel eszleslese reszen ertettem a hasonlatot mert mar az alapbol ad egy jobb, realisabb megkozelitest.
    Alapbol a W2 megoldasa tetszett volna a kezdemenyezosdijevel de az h az ellenfelek latotavja olyan rohejesen kicsi volt eredmenyezte azt, h az esetek tobbsegeben te lottel elsokent. A rosszabb, h ezzel az Inxile-osok is tisztaban voltak es eszerint epitettek fel az osszecsapasokat. Ha pl aszerint csinaltak volna meg, h mekkora az adott egyennek az Awareness kepessege es ehhez merten az ellenfel takarasban van-e (csak hallod h vmi motoz ott) vagy pl. rejtozesben van-e (kepesseg~, kepzettseg-check), attol fuggoen venne eszre az ellenfeleket es vica versa akkor sztem egyreszt taktikusabb lett volna az egesz (eloremenni kikemlelni az ellent, rendes lopakodas, cserkeszes {jobb} ambush poziciokert vagy epp ellenkezoleg, a rajtautesek elkerulese vegett, stb ) es szerepjatekosabb is. En legalabbis vmi ilyesmit szerettem volna latni, mint harcfejlodest a W3ban ehelyett kiveszik meg a tuzelesi modok kozotti valtoztatas lehetoseget is de megmarad pl. az alapbol pici lotav.