• kvp
    #4
    A trukk itt az lehet, hogy a wifi csatlakozasi oldalat betolti a bongeszo, amiben viszont exploit van. Ezzel a bongeszo, azaz az erintokpernyo felett lehet atvenni az iranyitast, ami viszont lehetove teszi, hogy kattintgassanak a menuben, amivel mar be lehet kapcsolni a szerviz uzemodot, ami utan gyakorlatilag taviranyithato a kocsi. Utobbi arra is jo, ha valaki telefonon at akarja vezetni az autojat, mint egy taviranyitos jatekautot. (erre anno volt pelda egy nem tul regi Bond filmben es a Tesla-k kepesek is ra) Ennek egy egyszerubb modja a parkolasi seged, amit a gyari szoftver is enged hasznalni. A jo az, hogy a taviranyitast vegzo keszuleknek nem kell feltetlen a kocsi kozeleben lennie, az barhol lehet a neten.

    ps: A teslak eseten nincs kulon szorakoztato es kritikus rendszer, csak egy sima beagyazott gep es egy can buszos vezerles nagyjabol mindenre, tehat a kocsi kozos szorakoztato/navigacios/onvezeto/kozponti szamitogepe adja ki a parancsot a csak menubol elerheto fizikai funkciok szamara. A 'szorakoztato' rendszer gyakorlatilag ugyonott fut ahol a drive assist utkozeselkerulese is, remelhetoleg utobbi magasabb prioritason, nehogy filmnezes kozben belassuljon es hibazzon.