• Skylake
    #1
    Aha, értem. Szóval, miután kifejlesztett egy technológiát – amelyet szerencsére számtalanul sokan forkoltak – most több pénzt akar keresni, úgy, hogy gyakorlatilag ezt a technológiát teszi jelentősen hasznavehetetlenné az userek szempontjából.

    Semmi baj. Adblock és az Eyeo Gmbh. mehet a kukába. Emléküket megőrizzük. Szerencsére számtalan reklámblokkolási megoldás közül lehet választani, a böngészőkbe építetteken kívül, a host fájlon alapulók mellett, a Peerblock-os, és tűzfalas megoldásokat is beleértve. Plusz ezeket kombinálva.

    Értem én, hogy az Eyeo akar lenni az új „elfogadható reklámokat” kitaláló platform szülőatyja (+ ezzel pénzt keresni), csak mély fájdalom, ebben nem ő a kompetens! Hanem a reklámszakma. Ő csak egy útonálló a reklámszakma nézőpontjából – és most már nem lesz az, és eddig Robin Hood-volt, az userek szempontjából, és most már nem lesz ez sem. Ez így bukásszagú. Meg egyébként is, nehogy már az akarja egy strand menedzsmentjét kioktatni, hogy kitől mekkora összegű belépő lenne megfelelő, (és persze saját markát is tartani) aki előzőleg illegálisan csinált egy lyukat a strandot körülvevő drótkerítésbe, és azon ingyen bemehettek az strandolni vágyók!