• bunny
    #9
    Ennek van esélye, bár jelenleg azért a blokkolók erősen előnyben vannak, hiszen a hirdetésnek nem sok eszköz áll rendelkezésére megvédeni magát. A vírus és írtó harcban azért sokkal kiegyenlítettebbek a lehetőségek. Bár pl. a fb esetén ahol jelenleg is dinamikus loading van simán megoldható, hogy a reklámok kódja is "része" a megjelenítésnek (elég csak egy triggert állítania), így ha az nem kerül lefuttatásra az oldal működése is leáll. De szerintem előbb-utóbb a böngészők is beszállnak, a google ugye a chrome-on keresztül, a fb meg max felvásárolja a firefox-ot valami űrösszegért, ami aztán pár hónap alatt bejön a reklámokból. Azt gondolom MS, Apple oldalán se lesz túl nagy ellenállás, a kisböngészők meg annyira elenyészőek, hogy belefér. Persze ezt nem fogják nagydobra verni valószínűleg.



    Utoljára szerkesztette: bunny, 2016.08.11. 10:58:45