• NEXUS6
    #4
    Musk beböfögte médiába a legújabb szuper mestertervét, ami felszabadítja az emberiséget az autózás nyűge alól:

    - Napelemes tető és ahhoz tartozó beépített akkumulátor hajtaná az elektromos kocsikat.
    (Kíváncsi vagyok, hogy a "napfényes" Svédországban, vagy Albionban, vagy akár csak a Világegyetem Kalifornián kívüli részén hogy fognak annyi áramot előállítani napelemekkel, hogy egy kocsit feltöltsenek, + az utastér fűtését is biztosítsák.)

    - Még több Tesla-modell kell, hogy lefedjék a teljes piaci szegmenst.
    (Értsd, végre kell egy olyan Tesla modell is, ami nem kifejezetten a kőgazdagoknak készül. Vannak ilyen autók más gyártóknál, azonban egy kis/közepes villanykocsi ára a felhasznált anyagok miatt (litium) 1-2 kategóriával feljjebb levő kocsi árát jelenti. Ez piacilag jelenleg nem működőképes!)

    - Automata, önvezető autók kellenek, amik tízszer biztonságosabbak a hagyományos, kézzel irányított autóknál.
    (Höhöhö, hol biztonságosabb? Egyirányú, gyak buszsávszerű közlekedésnél, szintén a napfényes Kalifornia időjárási és útviszonyai között, vagy valós ködös poros koszos esős havas szarul felfestett útjelek jelzőtáblák között, pesti erős közepes forgalomban. Jelenleg ez utóbbi körülményeket a Sofőrök c. vetélkedő nyertes vezetőjének megfelelő szinten kezeli le a robikocsi.)

    - Autómegosztás, amivel a Tesla-tulajdonosok pénzt kereshetnek, ha kölcsönadják a kocsijukat.
    (Vajon Musk kölcsönadná-e a 30 milkás S-modelljét egy olyan embernek akinek csak a netes nick-jét ismeri?)

    Sok mindenben egyetértek, azon dolgok prioritásával, amivel a villanyrobikocsi hívei foglalkoznak: a balesetek, a zsúfoltság, a környezetszennyezés kérdése. Csakhogy erre van már megoldás, úgy hívják tömegközlekedés. Sajnos azt érzem, hogy ez utóbbi lehetőségeit szorítanák háttérbe a villanykocsi érdekében, amelyet olyan konstrukcóban akarnának a hátrányai miatt a vevőkre tukmálni, ami tökéletesen piac és emberi természet idegen.

    Megmondom öszintén hogy inkább veszek havi 10 ezer forintért bérletet és ezzel elégítem ki a közlekedési igényeim 90%-át, emellet tartok fenn egy használt autót, minthogy 15 millióért vegyek egy villanykocsit azért, hogy ugyan úgy üldögéljek a dugóban.
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2016.07.25. 14:58:03