• Ender Wiggin #14
    De tudnál-e konkrét példát idézni? Mert, amit írtál a töréstesztettel az szimplán nem igaz. Szarul törő autók a középkategóriában és afelett csak Kínában léteznek. Ha valaki csal, akkor ők, mert létrehozták a C-NCAP-ot, a saját töréstesztelő intézetet, ami kesztyűs kézzel adott a múltban 4 csillagot olyan autóra, ami Európában nem is kapott egyáltalán csillagot érő értékelést. De már ez sem jellemző, azóta a legtöbb Európába bepróbálkozó kínai gyártó is legalább 3 csillagot ki tud hozni az itteni normákkal... Ugyanakkor a biztonság nem csak a törésteszt, hanem az egyéb felszerelés is, amihez sok nagy forgalmú vállalat Európában is eléggé lazán áll hozzá. Az ABS hiányára, vagy a hátsó dobfékekre gondolok pl., sok márka alapmodelljeiben még mindig az a széria, ami szánalmas 2016-ban. Az USÁ-ban ilyet nem találsz, csak olyan modelleken, melyek az európai piacról érkeznek (az olcsóbb Ford, Opel, Wauxhall stb.).