• Ender Wiggin #12
    @gforce: mit értesz azalatt, hogy ugyanaz volt az eredmény? Azt, hogy a bevallott normánál 40x több volt a mérgező anyag a füstben vagy azt, hogy mikor fékpadra rakták az autókat úgy, hogy a nem meghajtott kerék nem forgott, akkor normálisnak mutatkozott minden, mert a chip visszavette a teljesítményt, érzékelvén, hogy nem utcai szituációban van az autó? Mert ez a két dolog nagyon nem ugyanaz!

    @alex: nem tudom mennyire vagy képben az NHTSA-val vagy az IIHS-sel, de ők cirka 10 évvel az európaiak előtt kezdték értékelni az autókat (sőt, még koreában vagy ausztráliában is korábban indult ez a program, mint európában), és számos standard is nekik köszönhető. Ráadásul az értékelései sokkal szigorúbbak, vannak az N-CAP-nél előkelő pontot kapott autók, amiket amerikában csak 4 csillagra értékelték. Úgyhogy eléggé nagy tévedésben vagy... (ls totálisan nem tartozik a dízel témához).
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2016.07.01. 16:31:15