• Nagydög
    #13
    "A cikkben megadtak a gyorsulast (3 masodperc, 45 km/h allohelyzetbol). Ez konnyen atszamithato m/s^2-re es akkor latszik, hogy nem igazan nyero."

    Tenyleg nem. Vacak fel g. Mi az nekunk. Izmosabb tourerek tudnak hasonlot, persze azoknal 100-ig merik.

    "Nem veletlen emlitettem az ugyancsak villanymotoros tomegkozlekedesi jarmuveket peldanak."

    Tenyleg. Trolikat,metrokat.

    "Egy sima tesla SUV ugyanis sokkal nagyobb mertekben veri. (kozel 940 loerovel rendelkezik)"

    Ez igen derek. Igaz, hogy a Tesla az elektromos autok csucsa, dehat ha nagyon akarjuk...
    Mondjuk 940 loerorol en meg nem hallottam, meg szerintem a Tesla sem.
    A legbikabb P90D tud ugy 760LE-t a ket motorbol osszesen es az X-et, ami az altalad emlitett SUV, ha egyszer forgalmazni kezdik, ugyanezzel a hajtaslanccal fogjak szallitani. Szo se rola, az is nagyon impressziv, es letepi a fejed, ha megkuldod.
    A 85D-t nem mertem a belvarosban taposni, de egy regebbit a Budafokin jobban el mertem engedni. A lampatol indulva, mikor en 80-nal elvettem a gazt, a tobbiek meg kb. a kuplung felengedesenek vegefele jarhattak.

    Es ha mar itt tartunk egy atlagos 50ccm robogo 4-5 loeros es 70-80 kilo. A 8 loero az a 100ccm korulieknel szokas, amik egyebkent mar 100 kilo felett vannak altalaban. (Plusz a 100 kilos ember, ugye.)