• SupraMKIII
    #7
    Ebben van igazság, de szerintem azért ez nem ilyen egyszerű.

    A telefon piacon már most brutális a verseny és a samsung abszolult nincs domináns pozicióban (mint az apple). És pontosan az árérzékeny piac az, ahol a márkanéven kívül semmivel nem tud labdába rúgni.

    Ha ezt meglépi, akkor azt kockáztatja, hogy az összes olyan piacon, ahol tényleg el lehet adni valamit háromszoros áron, lejáratja magát. Akkor pedig gyorsan kikopik a pénz a padlásról...

    Én azért is gondolom, hogy ez marketing / ár csata a Google-val, mert a tízen már elég régen ott van, de még semmilyen ezzel kapcsolatos fenyegetést nem váltottak be. Pedig megtehetnék, hogy kiadnak Tizen-es verziókat - de az gyanús, hogy ezt eddig nem tették meg.
    Utoljára szerkesztette: SupraMKIII, 2016.06.21. 10:39:04