• NEXUS6
    #10
    Félreértesz. A SW iparban lehet működő dolog az orbaxájba marketingezés (add-ok az agyadba nyomása), ami az autóiparban önmagában anyira nem lehet nyerő, ha nincs mögötte jó termék, itt kevés a félrekattintás azért.

    Namost Tesla eddig fel tud mutatni egy (kettő) egyedi luxuskategóriás járművet. Ami bizonyos paraméterei miatt, gyorsulás, űberszupizöld, stb jó sajtót kap (ergo marketinget más csinálja helyettük). Azonban ez önmagában kevés a dicsőséghez, egyrész saját kategóriájában a fenti paramétereket leszámítva elég fapados a termék, pl egy azonos árú luxus kat Mercivel összehasonlítva. Másrészt kb. mint mindenki ezen a világon ebben a kategóriában a Tesla is bukik minden egyes eladott csúcs S modellen. De amíg a Mercinek ott van a rahedli eladott A class, a Teslának meg csak Musk vagyona, meg a hitelezők jószándéka. Egyelőre. Hosszútávon tehát neki is kell egy népautó, ami a pénzt hozza.

    Ebből a szempontból ráadásul, visszatérve az eredeti felvetéshez, a S modell maga egy nagy marketingkampány, és nem a valódi termék, hiszen mást se szolgál, mint az elektromos kocsi köztudatba beültetését akár hatalmas veszteségek árán is!

    Majd a kiskocsin akar ő is továbbgazdagodni.