• Elemir
    #5
    Arra gondolok, hogy a piac folyamatos növekedésbe kezdett miután betörtek piacokra a gyártók. Kínába aki ott nem volt és fordítva is, stb. Miután telítődik és kiegyenlítődik a gyártás, "nincs új vásárló", akkor visszaáll a növekedés egy olyan "rendre" mely előtte volt, amikor egymástól kell elhódítani a vevőt. Kicsit más taktikát igényel. Sokkal inkább szól már a megtartásról majd. Versenyeznek továbbra is, csak míg volt meghódítandó addig a számok jól néznek ki és a számokkal is ellehetett adni (vagy nem). Ettől a számoktól a befektetői és partneri oldal boldog volt, de ez mindig addig tart, míg a profit nő és nő. Ez nem tarthat örökké.
    Ez nem jó vagy nem rossz, csak egy gondolat volt :)
    Utoljára szerkesztette: Elemir, 2016.05.03. 20:34:46