• Skylake
    #1
    Az a k*rvára fontos, amit nem szabad elfelejteniük Mountain View-ban, hogy ebben a hiper szuper okosvárosrészben legyen külön forgalmi sáv a kékfehéret imamalomszerűen pörgető, kimencseredett szemmel, várakozásteljes unalommal bámuló zombihadnak! Sőt, sokkal fontosabb, ha ezeket mindjárt valami önvezető közlekedési eszközökbe ültessék, ha valahova el kell fizikailag mozdulniuk, hogy egyetlen kib*szott percig ne kelljen felemelni a pofájukat a kék-fehér birodalomból amíg kénytelenek olyan kényelmetlen időtöltésekkel tölteni az időt, mint közlekedés! Ez mindennek az alapja, az alfája, a kiindulópontja, épp úgy mint sok idióta számára az élet valódi élésének (elviselésének?) egyetlen és elsődleges terepe a Facebook nyújtotta pszichológiai kielégülés!

    Az, hogy a városrész építészeti értelemben mennyire esztétikus, alapvwetően tökmindegy! Fel kell b*szni az összes falra, épületre okoszenzorok útján meghajtott kijelzőket, hogy a sok digitálparasztnak nyomja a pofájába az online reklámot, mindegyiknek a saját "felhasználói élményére", azaz mindarra az adatszemétre alapozva, amit össze lehet róluk kaparni, persze egy időben a kontent a kütyün is ennek megfelelően tolódik a pofákba – ahogy kell! Nem is érdemes máshogy! Minden létező személyes teret termékké, minden létező személyes és közösségi életmegnyilvánulást ugyancsak termékké kell alakítani, illetve termékpromóció célterületévé kell alakítani! Elég baj például, hogy ezek a hülye emberek alszanak: micsoda üzleti lehetőség lenne, ha az álmokba be lehetne tolni a termékreklámokat! De ettől még – b*ssza meg, de kár – sajnos még technológiailag messze vagyunk, de tűzzel-vassal törekedni kell e felé. (Eric Schmidt-et hallották.)

    Az okosvárosban a zabáldák, hamburgerböfögők, amerikai hígfoskávéivók, és egyéb vendéglátóipari egységek esetében is a fő vezérelv, hogy a folyamatos online élmény, a pofa elé tartott kütyü folyamatos elérhetősége még véletlenül sem csorbuljon! Hiszen okosvárosban senki sincs valójában jelen abban a fizikai térben, ahol épp van: ahol éppen megy, vagy f*ngik egy recsegőset, kipárologtatja hónaljából áradó dezodor, a pofájáról az aftershave vagy parfüm illatát – teljesen mindegy, hogy milyen göncöt vett magára, vagy nyalta a haját ecsetszerűre, esetleg koronázta meg egy elfsapkával, vagy valami baromira természetes hajszín-skálával a nők esetében, a pofákon lévő vakolatok felett.

    Mivel okosvárosrészről beszélünk, csutkára be kell mindent szenzorozni, és külön gépi tanulású rendszereket alkalmazni az ezekből áramló iszonyatos adatmennyiség feldolgozására, hiszen okosváros fő jellegzetessége, hogy okosan ügyel saját működésére! Így amint valamelyik kütyünyomkodó baromarc véletlenül, magától elfeledkezve elejt valamit, - mivel elkezdték lájkolni a „kapucsínót ittam reggelire” témacímű szelfi-produkcióját, amelyből amúgy azon a szájbak*rt Fészen naponta ugyanebben az órában másfél milliót töltenek fel mások máshol - nos ebben a pillanatban az okosváros az okosbankszámláról már inkasszózza is az okosbüntetést, ahogy kell, hiszen mi a f*sz érdekük lenne önkormányzatoknak, mint potenciális termékvásárlóknak az okosváros koncepció kapcsán? Nyilván nem az, hogy a sok képernyőfüggő k*rvára jól érezze magát! Azaz, ez csak a díszes, cuki illatú körítés, a PR, amivel ez az egész kontrolleszköz könnyen lenyomható az adófizetők torkán!