• gforce9
    #31
    Na akkor szerintem kezdjük előlről, mert elbeszéltünk akkor egymás mellett. :)

    Tehát a gond a pofábamászó reklámok, illetőleg az emiatt elterjedt reklámblokkolók. Vannak hatalmas reklámcégek és vannak elterjedt reklámblokkolók. Ha lenne egy algoritmus, ami azt vizsgálná, hogy egy weboldal blokkolt és blokkolatlan tartalma mennyiben tér el és megállapodás születne, egy elfogadható normáról, amikortól működik a blokkoló, akkor azzal mindegyik fél nyerne. Természetesen ekkor még jöhetne egy harmadik fél, aki szarik az egészre és orrbaszájba reklámoz (mint tartalomszolgáltató), de ekkor már 2 dolog is a politikája ellen szólna: 1. volna másik weboldal, hasonló tartalommal és kevésbé idegesítő reklámokkal. 2. az ő oldalán működnének az leterjedtebb blokkolók, míg a normális mértékben reklámozó konkurenciánál nem. 1-2 nagyhal ezt meglépné és hamar beállnának a sorba többiek. szerintem.