• kvp
    #11
    A robotauto pont olyan mint a sofor, mindenki eldonti, hogy melyik gyarto termeket veszi meg. A vicces az, hogy a Tesla nem kiserletezik vele, hanem egyszeruen beraktak az osszes uj autojukba a szukseges szenzorokat es a szoftver meg naprol napra okosabb. Mivel ezek az autok nem mennek netkapcsolat nelkul nagyon sehova (alapbol aktiv mindben, az elofizetes az auto araban van), ezert az osszes futo Tesla amiben hasznaljak a tempomat/savtarto/savvalto/parkolo funkciokat, az folyamatosan tesztel es minden frissitessel jobb lesz.

    Mit tudnak ma a mar kint levo autok:
    -autopalyan kozlekedni (itt onalloan)
    -savot valtani
    -bekanyarodni
    -megallni
    -tavolsagot tartani
    -tablat olvasni es az alapjan sebesseglimitet tartani
    -terkepet kezelni
    -es parkolni (garazsba is)

    Ha ezeket kombinaljuk a net alapu terkepes navigacioval es a jelzolampak meg a gyalogosok felismeresevel (google fele technologia), akkor kapunk egy az atlag embernel jobb robotautot. Nem ul ott a kis robot sofor a kormany mogott, ez megmarad a tulajnak, de nagyjabol kepes lesz egymaga kozlekedni. Es ez nem ugy jon el, hogy megjelennek a robotautok es masnaptol senki nem vezet, hanem pl. a tizen x-edig Tesla frissites utan a legtobb sofor mar megbizik annyira a kocsiban, hogy hasznalja az automata funkciokat. Persze vegig ott ulnek a kocsiban (a felelosseg miatt), csak eppen nem nyulnak hozza semmihez. Amint ez hetkoznapiva valik, onnantol jogilag engedelyezni a mar hasznalatban levo technikat mar semmibe nem kerul. Es akkor jelennek meg masnaptol a sofor nelkuli autok is.