#166
Amúgy semmi gond nincs az elektromos közlekedéssel, de amíg nincs "jobb" akkumulátor, addig nem lesz tömeges az elterjedés illetve bizony nem váltja le a kőolajtermékre épülő infrastruktúrát.
A kitermelés költsége, a a kitermelés energiaköltsége és a haszonkulcs is szerepet játszik abban, hogy a kőolaj mikor leelőzhető a tömeges felhasználásban.
Az aránylag egyszerű kinyerésű "közepes árú" amerikai palaolaj mellett a drága és durván környezetkárosító venezuelai és kanadai olajpala újabb készletekként jelentkeztek a néhány évitzed múlva elfogyó arab olaj mellé, amit a hetven éve még teveszart lapátoló, ma a világ legpazarlóbb épületeit építtető; beteges, parvenü luxust fitogtató szemita népek részben politikai (a szunniták jelenleg a síitákat jobban gyűlölik, mint az ősellenség zsidókat vagy akár a mellékesen éppen leigázandó ex-keresztényeket; értelemszerűen a cionista oldal is ezt a verziót erősíti <minden eszközzel>) részben gazdasági célból (egyrészt ők is számolnak egy iparváltással, másrészt jobb ma egy túzok, mint verebek sok generáción át elve) alacsonyan tartják az árakat, amivel éppen Ámerika örömére kinyírják Venezuelát és megszorongatják az oroszokat. Utoljára szerkesztette: Tetsuo, 2016.04.11. 23:25:52