• CsZ
    #7
    Másrészt viszont vége lesz a "nagyon sietek, ezért folyamatosan fél méterrel mögötted megyek, bár látom, hogy előtted meg az előtt is megy még 40 autó, de értsd meg megint: elaludtam / nagyon megy a gépem / pisikélnem kell / szomjas vagyok stb., szóval húzódjon már le kicsit mindenki" hozzáállásnak.
    Persze tudom hogy van az a réteg is, akit ha 30+ km/h-ás különbséggel érsz utol akkor sem megy le az üres jobb sávba míg meg nem közelíted annyira, hogy felvedd a tempóját. Vagy nem néz a tükörbe, vagy nem gondolja, hogy továbbra is ilyen sebességgel szeretnél haladni, vagy csak kíváncsi hogy gyorsul az autód.
    Mindenesetre kicsit türelmesebbre kell majd venni a figurát az autópályán, persze ez nálunk még vagy 20 év.
    Szerintem árnyaltabb lehet a rendszer működése annál, hogy egy álló autó elé állva azzal ne lehessen elindulni, mert akkor hogy fogok közvetlenül egy fal elé parkolni?
    A rendszer okozta balesetekről pedig attól tartok egyszerűen nem fogunk tudni. Az autógyártók és a hivatalok érdeke e tekintetben megegyezik.