#25
Momentán én ott veszem elő a kocsit, amikor értelme van. Ha csak A-B között utazok, akkor tömegközi. Ha nincs tömegközi és vagy szállítok valamit, és vagy élvezem, hogy vezethetek akkor autó. Nézd, mert sokan sérülnek meg bicósok, mopedesek és nincs rajtuk védőfelszerelés, ezért lehetne az a trend, hogy ezeket a közlekedési formákat korllátozzuk betiltjuk. Nem ez van.
Az autókat korlátozzák, próbálják biztonságossabbá tenni. Miért nem a háztartási baleseteket pécézték ki?
Amit írsz arra én meg azt mondom, hogy majd a piac eldönti, hogy mit akar. Jelenleg minden egyes várositelepjárós/sportkocsi tulaj potenciális olyan júzer, aki a vezetés egy részét önllóan akarja végezni (mégha épp a hétvégén próbált megölni egy Volvó xc90-et vezető a tempomat okos és agresszív használatával). És minden kisautós valszeg potenciális vevő a zéró vezetési élményt biztosító robikocsira.
Nem hiszem, hogy csak egy opció, vagy csak kettő lenne a jövőben.
Rohadt alma kérdése. Szal, ha a melegeknek, kisebbségieknek joguk van megutáltatniuk magukat a társadalom nagyobbik részével, akkor erre az autóvezetők egy részének is joga van szerintem, vagy nem? XD