bdzsana#16
Abszolút baromság amit írtál, de legalább hosszú. Ez is valami. Neked az az alapteóriád, hogy akik most tüntetnek azok nem tanulnak. Innentől meg kár folytatnod. A tanárok is tüntetnek, pedig ők tanultak, legalább egy diplomájuk van. A tüntetők között meg ott van a sok diákolimpikon, akik nagy valószínűséggel szintén tanulnak.
Attól, hogy valaki jelképesen kihagy egy napot azt te már gyakorlatilag csövesnek írod le. Akkor mi van azzal aki egy hétig influenzás? Utolsó kenetet tolnád rá?
Természetesen a sikerhez kell tudás és akaraterő is. De észrevettem, hogy azok az emberek akik keményen kiállnak magukért magasabbra jutnak még azoknál is akik szerényebbek, de tehetségesebbek.
Arról meg ne beszéljünk, hogy az emberek csak most lázadnak. Az előző kormány alatt is minden napra jutott legalább egy tüntetés.
És igen, a tananyag szar.
Ha holnapra 10 verset kell megtanulni lehet hogy sikerül, de sanszos, hogy 2 hét múlva egyikre sem emlékszel. Ha csak 3-at, akkor sokkal jobban megmarad. Ez csak a mennyiség.
Rossz a korosztályonkénti tananyag felosztás. Olyan műveket kell a gyerekeknek tanítani amihez még nem nőttek fel. A tankönyvek minősége rossz. Eddig sem volt minden könyv jó, de most már nem tud kiválasztani. Az van amit adnak.
A technológia fejlődéssel már a gyerekek figyelme sem olyan könnyen köthető le mint régen. A kijelzők világában a gyerekek nem tudnak rendesen koncentrálni a régi módszerekkel és az érdeklődésüket sem kelti fel.
És igen kell a kortárs művészet is, mert a gyerekeknek az kelti fel az érdeklődését. Meg kell szerettetni vele az olvasást és a művészetet, az meg nem fog menni olyan művekkel, aminek se a lényegét se a nyelvezetét nem érti, de el kell olvasni kötelezően mert ALAPMŰVELTSÉG. Baromság.
Egyetemen például nekem Programtervező szakon a 2342342 órából volt 4 amin tényleg programoztuk, persze azt megtanultuk hogyan kell kimenteni egy adatbázist zombitámadás esetén.
A tananyagot modernizálni kell, hogy a gyerekek érdeklődését és figyelmét lekössék. A lexikális anyagot csökkenteni kell a gyakorlati javára. Nem adatokat kell megtanítani, hanem azt, hogyan tudjuk az adatot megszerezni és felhasználni.