Sniper Elite 4
  • Palinko
    #33
    Nekem vegyesek az érzéseim a résszel kapcsolatban, a játék mechanikák itt működnek legjobban, már túl sok minden is van benne, mert 2 puskával játszottam végig kb :D Pisztolyból csak HDM, gépfegyverből meg főleg Thompson, de azt úgyis csak ritkán vettem elő. A wire trapet használtam legtöbbször de azt is vagy 3-szor, aknát egyszer a tanknál, szóval nem használtam ki sok mechanikát, de jó hogy vannak biztos mindenki másképp szeret játszani.

    A játék maga szerintem nagyon jól kezd, az első felében azt éreztem ez lett az eddigi legjobb rész, de a 2. felében igen csak lerombolta, szerintem a vége nagyon összecsapott lett, az első 5 pálya nagy, viszonylag jól felépített meg minden. Az utolsó előtti pl már egész kicsi, gyors egyszerű célokkal, az utolsó meg el sem hiszem, hogy megint a bunkert erőltették... Van egy mesterlövészünk, lehetőleg küldjük már be egy szűk bunkerbe.... Olaszország nagyon szépen mutatott, de kihasználhatták volna az ország még pár részét mindenképp. Tényleg kicsit olyan mintha a játék eleje meg vége nem is ugyan az a játék lenne, vagy mintha megsürgették volna a fejlesztőket akik kicsit összecsapták volna.

    Aztán a játék végén meglepődtem, hogy 37 méter lett az átlagos ölés, mondom what?


    Remélem csak rosszul mérte mert a total play time sem annyi azért 1 mapon 1-1,5 órát elszórakoztam, de feltételezzük jó ez az átlagos távolság az nagyon nevetséges. Búcsúban messzebbről lősz kb :D Ehhez nem kéne mesterlövész. Oké az a pár 500 méteren túli ölés nagyon szép ami a viaductos pálya legelején kivitelezhető, de ebből kéne több! Nem bunkerből...

    Elismerem ez játékstílus kérdése is és sokat lopakodtam, HDM is dolgozott, mert közel mentem és bumm, de az is igaz, hogy ha tehettem kerestem a magaslatokat és akit láttam onnan intéztem el, főleg ha volt valami amivel elfedhettem a lövést, de sokszor az sem érdekelt egyáltalán, hogy van-e :D Meg az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a játék sokszor erőltette a közeli lövéseket és most nem csak arról beszélek hogy takarásban volt az ellen távolról, hanem arról, hogy a puska fejlesztéshez kellett pl 50 darab 20 méteren belüli puska ölés. Hát minek ez egy mesterlövészes játékba könyörgöm?

    Több nyitottabb pálya kellett volna azok nagyon jól működtek. Ott még az AI hülyesége sem jött annyira látványosan ki mint zártabb térben, hiába volt a legmagasabb fokozaton az AI.