• amaylight
    #4
    Olyan negatívak vagytok! Én nagyon is érzem a potenciált benne :)

    Például a NULLA hasmagasság és első-hátsó terepszög különösen előnyös, mikor nem CGI-autópályákon, hanem valós utakon kell menni. Az első kátyúnál, de akár egy enyhe lejtésű utca bejáratánál is felül a kasztni az aszfaltra, aztán szevasz. A pincegarázsokba történő lejutás a sci-fi kategória.

    Na meg a mágneses levitáció! A dizárnernek valószínűleg fogalma sincs, hogy milyen minimális légrésekkel dolgoznak pl. a mágnesvasutaknál. Egy abroncsra tapadt latyakos sárkolonc a kerékdob belsejébe beszorulva minden bizonnyal megadná a cuccnak a kegyelemdöfést. Meg vicces (értsd: gyakorlatilag lehetetlen) lenne az úthibák kirugózása is. Meg a lebegtető mágnesek mérete, helyfoglalása, áramfogyasztása és ára is. És még sorolhatnám...

    Ennél még a sítalpas közúti járművekben (nyáron) is több racionalitás van.