#4
Egy olyan szakaszon történt, ahol csak egy sáv van hivatalosan, de a gyakorlat az, hogy aki kanyarodik lehúzodik a sáv szélére, így a mögötte levő egyenesen haladót nem tartja fel. A gúglimata azonban hirtelen (2 mp/h!) visszament a sáv másik felére, mert egy homokzsákot észlelt, mire a busz belerohant. A gúglikocsi volt elöl, neki volt elsőbbsége, csak előzékenyen félrehúzodott, majd vissza.
Mentegetőztek a SW fejlesztők, hogy ezt azért programozták belé, hogy kicsit életszerűbben, emberibben közlekedjen. 2 mp/h-val azért dönthetett volna úgy hogy megáll, hiszen a buszhoz képest szinte állt is.
Nem ezen kell szerintem mondjuk rugózni, mert ez csak egy kis koccanás (és a robotkocsi volt a kevésbé luda KRESZ szerint, bár ő is elkerülhette volna), hanem azon a másik több száz eseten, amikor a robot átadta a vezetést az embernek, mert nem tudott dönteni és ezért nem lett baleset. Szóval nem emiatt az egy baleset miatt van még marha messze a full autonom kocsi, hanem a több száz másik miatt, amiből nem lesz újságcikk!