• repvez
    #11
    Az a baj, hogy a boltoknak van olyan adatbázisa ami összegyüjti rólad a szokásaidat és ,hogy mikor vásárolsz és az alapján tud kalkulálni egy olyan árat amivel ugymond jobban le tud huzni és te még örülsz is nek.
    Viszont a vásárlóknak nincs ehhez kapacsitása és eszköze sem, hogy az összes boltnak az árképzését figyelemmel tartsa és amikor a legalacsonyabb csak akkor vegyen .
    Igy ez elég egyoldalú és igazságtalan.

    Velem decemberben történt meg, hogy online megnéztem egy cipőt, mert majdnem féláron volt, elmentem a boltba , hogy felpróbálom és ha jó akkaor megveszem, , a pénztáshoz vittem és a kijelzőn a teljes ár szerepelt, szóltam az eladónak, hogy a weblapon akciósnak hirdették féláron. erre az volt a válasz, hogy igen online rendelésnél annyi az ár ,de a személyes vásárlásnál meg az eredeti árat kell fizetni,Mondtam is, hogy akkor lehet visszavinni és akkor kimegyek a boltból és a telefonon az üzlet elöl megrendelem.
    Ez is milyen eljárás, hogy amikor az ember veszi a fáradságot és elmegy személyesen , hogy legyen dolga az eladónak is, meg mégiscsak hátha mást is vesz, erre pont nem ott akciós az ár :(