• mrzed001
    #24
    gforce: Ez igaz is, meg nem is.
    Ha lenne egy hirtelen fejlesztés, amivel tényleg jó aksikat tudnának csinálni olcsón, akkor piszok hirtelen jönne az áttörés.

    duke:
    A hatótáv nem választás kérdése, hanem E van és KÉSZ. Ülhetsz te az itt felsorolt autók bármelyikébe, ha az 95-110 km után leáll az út szélén, akkor leáll és kész, akárhogy is akarsz te választgatni. Aranyárért sokkal drágábbat meg nem veszel, mert nem telik rá.
    Valamint, mindig mindenki elfelejti, hogy az aksik: hidegben maguktól merülnek, befagynak, elhagyják kapacitásuk egy részét/egészét.

    "az emberek 90%-a 40-50 km-nel kisebb tavolsagot tesz meg naponta autoval"
    Momentán ha ez igaz lenne, akkor nem lenne olyan gáz bejárni Budaörs, Monor, Fót, Dunakeszi, Szigetszentmiklós, vagy épp Gödöllő felől.
    És ez még csak az, hogy oda-vissza megy munkába meg haza. Az emberek ennyire nem unalmasak. Elmennek bevásárolni, elviszik az asszonyt, aztán gyereket ovi-iskola ésatöbbi. 100 km-rel erre nem lehet alapozni.
    Én csak pestről jártam át budára minden nap, de az is 2x18 km volt (a legrövidebb dugulós úton). Amikor kollégát felvettem, extra 2x5 km.
    És ebbe nincs benne hogy mondjuk kimentünk kajálni, vagy bármi. Ez eddig már túl van az 50 km-eren, és nem vidékről való bejárás, csak városon belüli.

    De ha igazad is lenne, az "emberek" 10% (akkor ez most a 10 millió magyar 10%-a, vagy a dolgozó 3,5 millió magyar 10%-a, vagy a szgépjármű 3 millió 10%-a ?? ... mindegy is ) egy ugyancsak nagy szám.


    "Szoval ha valaki elektromos autot, vesz, akkor nyilvan olyat vesz, ami megfelel az igenyeinek"
    Téves. Olyat vesz, amit meg tud engedni magának. Magyarán, az olcsóbbat. Pláne idehaza, ahol legszívesebben kormánykerék nélkül vennék, ha úgy olcsóbb egy kicsivel.