#19
gforce9:
Bementél a munkahelyre, rádugod a kocsit, hogy kibírja hazáig. Nem rizikózol ilyennel, mert ha leállt, ezt nem pikk-pakk teletankolod.
Ergo igen, megnő az esti áramfogyasztás, de a nappali is ! Így bár talán kisebb, de ugyanúgy lesz hegy és völgy áramhasználatban.
duke:
Csatoltam a tesztet. Élő teszt, nem az autógyártók hazugságai.
És nem csak egy, hanem kapásból 3 külön gyártó kocsijáról.
A legerősebb bírta 24 kWh-ás aksipakkal a 110 km-ert megtenni. ENNYI. Ez a tény. Meg amit ők is linkelnek előző cikkükben le van írva, hogy a töltési veszteség 30%. Mert mérték.
És máris kijön a TÉNYLEGES és REÁLIS 32 kWh / 100 km.
Amúgy be kell látni, az elektromos autók legnagyobb ellensége még mindig az, hogy nincs JÓ akkumulátor, ami tényleg elég nagy kapacitást lenne képes elraktározni.
Így pedig a 100 km-eres 1 töltéses távval az emberek NEM MERNEK nekivágni a városnak (se, nemhogy vidékre lemenni !!)
És ők ki merték véreztetni az utolsó wattig a kocsit, te meg én nem mernénk, mert nincs aki jön mögöttük hogy hazahúzzon.
Nem lesz az elektromos alternatíva, amíg a 4-500 km-es távot nem tudják egy töltéssel abszolválni sajna.
Ja, és mindezt fűtéssel, hűtéssel, lámpával és akár a luxusnak számító rádió használatával !