• halgatyó
    #6
    Ez az egész egy egy ravaszul ADAGOLT büdös mocskos aljasság! Ebből semmiféle plussz hely nem lesz, csak az autózás TOVÁBBI ellehetetlenítése, és tudatipari mocskolása. Erre mindig találnak valami ÜRÜGYET az ürügy gyártók.
    A parkoló autók helyfoglalásáról: Budapesten az EMBEREK tulajdonában van majdnem 600ezer autó. Ha egy forgalmas napon "feljön" Budapesrtre 400ezer vidéki autó (1. ennyi sose jön fel, ez kb. 600ezer ember lenne, 2. MIÉRT jönnek? mit nem találnak meg otthon? miért nem találják meg? stb)
    akkor az 1 millió autó. Mekkora helyet foglal el ez?
    Ha egy autónak 15 m2 helyet biztosítunk (ez bőségesen elég), akkor 1 millió autó 15 km2 helyet foglal. EZ BUDAPEST TERÜLETÉNEK 2,5 %-A!
    Vagyis értelmes, emberközpontú, józan (nem autóellenes pofátlansággal és pénzsóvársággal) megtervezett városban bővel elfének a parkoló autók! Még mélygarázsra se lenne szükség.
    Kb. 1990-ig, amíg nyugaton emberközpontú társadalmak és propsperáló középosztályok voltak, semmi gond sem volt a parkolással (meg az úthasználatért sem kellett fizetni) Az azóta a nyakunkba trükközött valiberális rablókapirtalizmus, az emberi történelem legaljasabb és legmocskosabb rendszere megcsinálta, hogy ne legyen hely a városokban, lehetőleg senki se találjon munkát a lakóhelye közelében, és naponta órákat kelljen bumliznia a tömegnyomor közlekedésen, amit a sajtóagymosás átnevezett "közösségi" közlekedésre, és ezt a foslék kifejezést súlykolja a birkák fejébe.

    Mert ugyanmár milyen "közösség" ez??? Egy rakás közönyös, gyáva, fáradt figura, lehet hogy 100-an vannak a villamoson, de ha valaki elkezdenek verni a cigányok, a többi 100 kibámul az ablakon meg a cipője orrát nézi! Ez közösség???? Ordítva hányok!

    Egyetlen szempontból "közösségi" ez: a közösség fizeti a száz- és százmilliárdokat, amelyeket lenyel a rendszer, cserébe pedig olyan "szolgáltatást" nyújt, amelytől menekül mindenki, aki azt megteheti! A napokban olvastam épp, hogy a BKV funkcik nem használják a tömeg(nyomor)közlekedést, hanem autóval járnak munkába (természetesen cégessel, és nekik nincsenek parkolási gondjaik)
    Majd folytatom