• halgatyó #1
    Inkább azon járna az eszük, hogy lehetne az automata telefonos ügyfélszolgálatokat értelmesebbé tenni!
    Tudjuk: "üdvözöljük! ön a mi csodálatos cégünk automatikus.... blaaa...blaaaa...." (az én telefonszámlámra) aztán ugyanazt elmondják angolul is, aztán jön a többi: ... akkor nyomja meg a 18-as gombot ... (már 20 perce baszakodik az idegeinken)
    Másik cifraság pl. a vízóraállás-bejelentés. De nem ám akármikor, csak egy szűk időintervallumban, és mindenkinek máskor! Nehogy valaki meg tudja jegyezni. Mert a mai számítástechnika nem tud megbirkózni azzal a lehetetlen feladattal, hogy én mondjuk szeptember 3.-án és november 8.-án diktálnám be... apjuk véreres legbüdösebb ....

    No, ilyesmiken kellene inkább agyalni. Hogy pl. a fenti disznógazemberséget mivel lehetne kiváltani. Vagy bizonyos hivatali funkciókat normálissá tenni. Pl. a tulajdoni lap (megkövetelése) körüli agyatlan és pofátlan szemétségeket.

    Vagy pl. a vasárnapi zárvatartás okozta fennakadásokat lehetne automata boltokkal kezelni. Persze normális áron, nem úgy, mint most, hogy lehet kapni 5 napos száraz kenyeret 3-szoros áron vasárnap.
    Az autózást meg békén hagyni végre. Esetleg a lámpaállítgatásokat lehetne intelligensebbé tenni, arra ráférne, de nagyon. Meg lehetne a kresztáblák érvényességét is forgalom-, időjárás- és napszakfüggővé tenni, sokkal jobban, mint a most divatos kiegészítő táblácskák.
    A mosógépemet meg a fürdőkádamat nem akarom internetre kötni. Dögöljön meg, aki a sok NEMKÍVÁNT felesleges fost ránk erőszakolja!