• Kikikirly1991
    #3
    Szerkesztett,Mister időtúllépés beszólt nekem:
    Szomorú,de igazad van.Én minden héten végzek vásárló elégedettségi felmérést az egyik Multi élelmiszerlánc kis üzleteiben( nem a nagy hipermarketben)és az embereknek az a legnagyobb gondja hogy este 9-kor miért nincs friss pékárú!Már 9 hónapja végzem egyfolytában a felmérést és egy boltban minden héten 5 embert kérdezek meg.Nekem összesen 5 boltom van vagyis minden héten kimegyek egyszer a(5X5X4/Hó össz kérdőív)és eddig egyetlen egy ember volt aki azt mondta hogy esetleg be kéne zárniuk este 7-kor hogy az ott dolgozók időben hazaérjenek a családjukhoz...Én külsősként dolgozom,ennél a munkánál normális fizut kapok és az előírt kérdőív mennyiséget is könnyű megcsinálni, szóval én nem panaszkodom.Az ott dolgozók néha panaszodnak egy keveset,de ehhez az is hozzátartozik hogy én nem szeretem hallgatni mások panaszkodását,szóval nem igazán bátorítom őket,egy következő beszélgetéshez.Viszont ha a magánvéleményemet kérdezitek akkor az az hogy se a munkáltatók se a vásárlók nem becsülik semmire(tisztelet a kivételnek)az ott dolgozókat(kevés a fizu,és csináld meg amit mondok,kifogásnak helye nincs!).Tipikus Bemegyek, fizetek és kész hozzáállás.Szomorú hogy az emberek így gondolkodnak. Szolidaritásból tüntethetnének az emberek az olyan cégeknél(pl. MC donalds elött)ahol köztudott hogy alul fizetik a munkásokat és robot munkát végeztetnek.Szerintem a mai marketinget is be kéne tiltani és létrehozni valamilyen nemzetközi minősítő rendszert,ahol a cégeket a munkásaikkal,vásárlóikkal,környezettel való bánásmód alapján értékelnének és így reklámoznák a cégeket.Akik rossz minősítést érdemelnek ki,szép kis negatív reklámot kapnának.Akik jó minősítést azok sok pozitív reklámot.De ezt már máshol kifektettem bővebben.
    Utoljára szerkesztette: Kikikirly1991, 2015.10.26. 14:39:59