• Sequoyah
    #53
    Állítom, hogy ha leültetnél egy matematika professzort programozni...

    Ne szelsosegekkel akarj peldalozni...

    Nem veletlenul van egyebkent brutalisan nagy korrelacio a hajdani matekfaktosok es a programozok kozott. Az, hogy az altalad emlitett egyeb skillek is fontosak, az ezen mit sem valtoztat.

    Gondolkodni is közvetlen módon, valós problémákon kell megtanítani, nem elvont tárgyakon keresztül, amik demoralizálják a hallgatókat.

    Es milyen valos problemakon, amikor meg fogalmad sincsen milyen problemakkal fogsz a palyad soran talalkozni. Lehet adatbazisokat kezelsz majd, lehet uj rejtjelezo algoritmusokat fejlesztesz, lehet weboldalt tervezel. Lehet lesz idod ujratervezni mindent a tokeletes megoldas kedveert, lehet hogy a tokeletlen is jo lesz, csak haladjunk.
    Ez mar a specializacio resze, amit szakiranyon, aztan gyakornoki munkakon es kesobb a rendes munkakorodben fogsz elsajatitani.

    Nagyon sok esetben nagyon hasznos es hatekony a netes tanulas, de az alapokra szukseg van ahhoz, hogy aztan a tobbi hatekonyan meg tudd magad is tanulni.